maanantai 2. kesäkuuta 2014

Naamantai, maanantai, paska päivä!

Aamulla olin vaihteeksi ihan fiiliksissä, kun tein tilannekatsausta. Paino oli tippunut reilun kilon, mikä on kivaa. Ja peilikuvakin alkaa oikeasti näyttämään paremmalta, siis sen pyöreän masun tilalle on tulossa kiva, kiinteämpi vatsa. Don't get me wrong, vielä on paaaaljon tehtävää, mutta työ tuntuu tällä hetkellä tuottavan tulosta. Hitaasti, mutta eihän mulla ole edelleenkään mihinkään kiire. Ainoa negatiivinen asia, minkä huomasin, on se että nyt raskausarvet näkyvät selvemmin! Kun röllykkä ei enää niin hirveästi roiku, raskausarvet piirtyvät selvemmin näkyviin sivuilla. No ne ovat maksu noista ihanista muksuista ja sen hinnan olen mielelläni heistä maksanut. Enkä siis valita!

Vaikka päivä alkoi hienosti ja sain lapset ihan hyvin hoitopaikkoihinsa, ei jatko ollutkaan enää niin kiva. Laitoin aurinkolasit silmille ja katsoin ettei ketään ollut takana, kun lähdin peruuttamaan. Ja mitä vielä. TUMPS! Ja niin olin peruuttanut päin toisen (liikkuvan) auton perää. Hän tähtäsi vierekkäiseen parkkipaikkaan ja mä en tosiaankaan nähnyt häntä siinä, vaikka katsoin. En tiedä oliko tytön istuimen selkänoja peittämässä näkyvyyttä vai missä oli vika. No minähän siinä syyllinen olin. Ei se paljosta ollut kiinni, ettei olisi törmätty. Pari sekuntia pidempään, kun olisin asetellut aurinkolaseja (:D)), niin ei olisi osunut sitten millään.

Tein sitten vakuutusyhtiöön vahinkoilmoitusta ja kävin autoliikkeessä vaihdatuttamassa takavalon tilapäisesti. Ensi viikolla sitten auto on siellä koko viikon korjauksessa. Sain maanantain kyydin sovittua työkaverin kanssa, joka kulkee siitä ohi ja lupasi viedä minut keskiviikkona työmatkan jälkeen kotiinkin illalla. Mutta ehkä mä sitten torstain ja perjantain poljen pyörällä töihin (reilut 15km/suunta), jos meidän vakuutuksessa ei ollut sijaisauto-osuutta. En tietysti muista onko sitä maksettu, mutta tohdin epäillä. "Mitä sitä turhaan sellaisia" :)

Viime viikko oli hyvä urheiluviikko:
ma salitreeni
ti lepo
ke futistreenit
to toiminnallinen treeni
pe juoksu 30 min
la salitreeni
su lepo

Kävin siis kokeilemassa Jannan Jaksellaan-toiminimen toiminnallisia treenejä ja oli tosi kivaa! Taisin kuitenkin tehdä vielä hiukan liian pienellä intensiteetillä, kun perjantaina jalka nousi melko kevyesti maksimisykkeen lenkillä (enkä kyllä sykettä saanutkaan maksimiin, kun koirat olivat mukana).




Ehkä mä tästäkin päivästä sitten jotenkin selviän, ainakin tiedän mihin illalla puran salilla agressioni...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti