torstai 8. toukokuuta 2014

Eteenpäin sanoi mummo lumessa

Kyllä se paino sieltä onneksi lähti laskemaan, kun lakkasin stressaamasta liikoja. Mä kyllä luulen, että hormoneilla on hirveän suuri vaikutus tähän myös. Laitatin tammikuussa hormonikierukan ja valitettavasti mä en kuulu siihen porukkaan, jolle se istuu kuin nenä päähän päivästä yksi. Päinvastoin. Kuukaudessa on yli 60% niitä päiviä, jolloin se ei sovi, myös näin 3 kuukauden jälkeen. Nyt oli kokonaiset 3 päivää välissä... No mä sinnikkäästi toivon, että kesällä tilanne on jo toinen. Mutta en yhtään siis voi sanoa, että nyt kroppa kerää painoa kuukautisten vuoksi, kun tilanne on päällä jatkuvasti :-P

Maanantaina tein sitten OP:n treenit 1 ja 2 peräkkäin, vaikka ohjeistus olikin, että ne tehtäisiin eri päivinä. Mä en sinne salille ehdi kuin kahdesti viikossa, joten ajattelin maksimoida hyödyn. Hakemiseksihan se meni suurilta osin, kun liikkeet oli uusia eikä mitään käryä paljon jaksaa tehdä. Tästä lähdetään sitten etenemään, huomenna ajattelin mennä taas salille.

Eilen olin futiksessa pitkästä aikaa ja vitsit, että se on kivaa! Sain pyöräilymatkoineen kulutettua 540 kaloria, huippusyke 188, joten kyllä liikuttiinkin. Tänään pitäisi jaksaa tehdä vajaan puolen tunnin juoksulenkki, kun en tiistaina agilityseuran hallituksen kokouksen vuoksi ehtinyt. Ei kuulosta liian vaativalta, mutta tämä ilma taitaa tehdä siitä vähän haastellista. Siis koirien vuoksi! Nuoremman koiran mielestä sadesäällä juokseminen on ihan hirveää, se kulkee hihnan verran perässä. Tulee lisähaastetta vetää koiraa perässä :D

Sateesta huolimatta, treeni-intoa kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti