sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Itkeäkö vaiko nauraa?

Mun kroppa on käsittämätön. Oikeasti. Keräsin vaa'an mukaan viikossa 1,2 kiloa lisää. Joo, mä tiedän, että sen vaa'an voisi heittää hel... pois, mutta edistymistä on siitä niin helppo seurata. Tai sitten sitä takapakkia. Joo, söin mä alkuviikosta vähän suklaata (max 200 g viikon aikana), mutta muuten oli syömiset suht hyvällä mallilla. Onhan tuossa tuo suht-sana, mutta en mä nyt sentään melkein 10 000 ylimääräistä kaloria saanut ahdettua naamaani. Kolme salitreeniä, kaksi juoksulenkkiä ja kävelyt koirien kanssa siihen vielä päälle. No olkoon, tulee alas jos tulee!

Tänään otin sitten kuvat synttäreiden kunniaksi. 34 vuotta tuli mittariin. Hurjaa. En mä tunne itseäni yhtään 25 vanhemmaksi, mutta ehkä kroppa on eri mieltä. On noita ryppyjäkin muutama tuohon silmän ympärille ilmestynyt, mutta mitäs siitä. Mutta ne kuvat!

Päivämäärät: 17.3.2014 - 17.4.2014 - 5.5.2014

Eroa painossa on noin 2 kiloa, mutta erityisesti sivukuvasta huomaan itse eron. Siis onhan kuvien etäisyydet hiukan erit ja sattui näköjään erinmalliset alushousut viimeiseen kuvaan, mutta tiiviimmältä näyttää joka tapauksessa. Ainakin omiin silmiin ;D

OP:n valmennus loppui ja en nyt sitten ostanut sitä jatkoa, vaikka osittain mieli tekikin. Minä en kuitenkaan alkaisi syödä annettujen ohjeiden mukaisesti, koska haluan syödä samaa ruokaa muun perheen kanssa. Mielestäni maksetusta ohjelmasta pitäisi sitten ottaa kaikki hyöty irti. *muoks* päätin sittenkin jatkaa mukana, vaikkakin ohjeita en suoraan pystykään seuraamaan. :)
Saliohjelmaa olisin kyllä mielelläni kokeillut, mutta josko tässä alkaisi olla itselläkin vähän kokemusta rakentaa sellainen hyvä ohjelma. OP:n pakara/reisitreeniohjelma vaikutti myös tosi kiinnostavalta. Jos siihen lisäisi vielä yläkropan ja vatsalihakset, kuulostaa mielestäni aika hyvältä :)

Takatalvi tuli tänne hetkeksi, toivottavasti se aurinko alkaa sieltä myös paistamaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti