perjantai 31. tammikuuta 2014

Hei me lankutetaan!

Koko perheen harrastus

Lankuttamisesta on tullut koko perheen harrastus :) Mies on minua hiukan jäljessä, lankutti eilen 2,5 minuuttia, kun minä tein jo 3,5. Ja ei tehnyt edes tiukkaa! Eli jossain tuolla rasvan alla on ihan kivat vatsalihakset. Lapsetkin on innostuneet ja kannustavat vanhempiaan. Tyttö hihkuu "äiti, äiti, äiti!" ja "hyvä äiti!". Molemmat myös innostuivat kokeilemaan ja poika lankuttaakin jo ihan helposti 20 sekuntia. Ei tuon ikäisten tietysti tarvi mitään lihaskuntoa sen kummemmin tehdä, mutta innoissaan lähtivät mukaan

Salilla on käyty

Viime viikolla palasi arki ja futistreenit alkoivat. En mä edelleenkään mitään osaa, mutta hyvän hien siellä saa pintaan. Salilla kävin kahdesti ja maanantaina pistin taas lisää painoja. Nyt mennään jo 50 kilossa reisissä ja kyykkyynkin laitoin 30 kiloa. Jos tässä kaikkia painoja lisäisi taas, kun osassa liikkeistä menee 12 toistoa vähän turhan helposti.


Ei kyllä edelleenkään näy missään..

Sinällään turhauttaa, kun mikään ei muutu. Ehkä mun ruokavalio sitten on oikeasti jotenkin väärä. Kovasti olen nyt harkinnut josko keväällä (varmaan maaliskuussa tms) ostaisin Fitfarmin Bikini Challengen. Mutta se tarkoittaisi sitä, että alan vääntämään erilliset ruoat itselleni ja eväät töihin. En tiedä olenko siihen sitten kuitenkaan valmis :) Sillä rahalla tietysti saisi myös pari PT-käyntiä, jolla saisi varmaan periaatteessa saman asian. Pitää miettiä.

Lumista viikonloppua!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti