keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Näkyyhän se jossain!

Mä en noin periaatteessa ole nähnyt itseäni pullistelija-kuvaajana, siis että ottaisin omasta kropastani pullistelukuvia, mutta aamulla meikatessani ajattelin, että mikä jottei ja naps!
Tärähtänyt kuva, mutta osoitti minulle, että näkyyhän se salitreenaus jossain, ainakin selässä! Ja hei, paino on nyt tippunut vajaa 2kg ja kylkiluutkin alkavat tulla esiin. No matkaahan vielä on, mutta oikealla tiellä ollaan!

Viikko on mennyt hyvin, nyt kyllä ongelmana on ollut taas liian vähäinen syönti, mutta yritän petrata sitä taas. Eilen oli aivan mahtavat futistreenit, kaloreita pyöräilyineen kului 555, keskisyke taisi olla jotain 150 tienoilla, huippusyke 186 eli pallonperässä tuli pingottua!

Fyssarilla kävin eilen ja valitettavasti se ei hieronut (työnantaja oli heille painottanut, että kukaan ei tule työnantajan laskuun pelkästään hierottavaksi), mutta sainpa muutamia mielenkiintoisia tietoja. Ensinnäkin. Mä olen kiero. Siis oikea olkapää on vasenta ylempänä ja pää on kallellaan toiseen suuntaan. No oikea puoli on ihan jumissa, selittynee sillä. Sitten mun lapaluiden väli on täysin suora, kun se normaalisti ihmisillä pitäisi olla vähän kupera. Eli kun pyöristän selkääni, alaselkä pyöristyy nätisti, mutta lapaluiden väli pysyy suorana.

Ensi maanantaina saan uuden saliohjelman meidän salilta ja sitten torstaina käydään se vielä fyssarin kanssa läpi, jotta saadaan mukaan myös rintakehää avaavia liikkeitä. Tarttis varmaan alkaa myös venyttelemään... Miten se voikin olla niin ikävää puuhaa ja jää tekemättä AINA?

Taidan alkaa venyttelemään niskoja nyt päivittäin... Yeah, sure ;)

1 kommentti:

  1. Hyvältä näyttää!
    Minä suosittelen kiropraktikkoa just vinoon asentoon ym. Itse olen saanut paljon apua sieltä :)
    Rullausta suosittelen myös sekä joogaa ja totta kai venyttelyä :D

    VastaaPoista